Не тільки «Гуси» здатні набирати мільйони: Wellboy (Антон Вельбой) перезентував у мережі свою нову роботу «Вишні», яка менше ніж за два дні набрала перший мільйон переглядів на YouTube. У цій композиції співак вирішив не відходити від власного успішного стилю та фірмової манери виконання.
Як зазначив Wellboy, композиція «Вишні» задумувалася таким чином, щоб вона одразу ж западала в душу слухачу, але у той же час не набридала. «Переслухуючи цю пісню хоч сотню разів, ви щоразу будете віднаходити дещо новеньке у звучанні», – запевняє він.
За словами автора, у цій пісні йдеться про те, що люди частенько фантазують про власне щасливе та успішне майбутнє, але не докладають зусиль для того, щоб ці фантазії стали реальністю.
Знімальний процес кліпу «Вишні» відбувався в імпровізованій хаті-мазанці, а партнерами артиста по знімальному майданчику виступили колоритні бабусі та дівчата в автентичній одежі. Режисером відео став Євген Тріплов, якому допомагав другий режисер Іван Сурнiк та інші члени команди.
Нагадаємо, що Wellboy приймав участь у десятому сезоні телешоу «Х-фактор», де дістався фіналу. Трохи пізніше, під своє крило виконавця зі сумської області взяв відомий продюсер Юрій Бардаш.