Сьогодні, 16 вересня 2017 року, виповнилося 50 років від дня смерті Павла Григоровича Тичини і за ідеєю нового кліпу «Десь надходила весна» гурту «Теорія Простору», він ніби повертається у своє помешкання після довгої відсутності. Привид поета зіграв відомий український журналіст Андрій Куликов, а сам знімальний процес відбувався у справжнісінькій квартирі митця, яка наразі слугує музеєм. Режисурою та монтажем займалися фронтмен гурту Андрій Клименко та Борис Роженко із Wild Fox Film, який до того ж виступив оператором роботи.
«Ми намагалися уявити ситуацію, коли поет повертається у власну квартиру. Оглядає речі, ходить по квартирі, друкує якісь тексти. Із його приходом помешкання оживає, коли він зникає – квартира знову перетворюється на музей. Андрій Куликов чудово передав цю атмосферу містицизму, чесно кажучи, ми навіть не очікували. У відео ми намагалися передати і внутрішній конфлікт Тичини – українського представника символізму із збіркою «Соняшні кларнети» та радянського рупора влади зі збіркою «Партія веде». Мені здається, що йому було шкода втрачати свою творчу свободу. Можливо не в усіх іпостасях, можливо як успішному діячу та політику йому не було шкода. Але, думаю, як митець він точно відчував спустошення..» – розповідає про музичну міні-стрічку «Десь надходила весна» Андрій Клименко.
«Було дуже цікаво спробувати допомогти музикам з «Теорії простору» втілити задум кліпу. Та й пісня мені припала до душі. Чесно кажучи, цього вірша Павла Тичини я не знав. А щодо музики «Теорії простору», то я її вподобав ще 2013 року, то було легше налаштуватись на потрібний лад. Вдячний музикам, що залучили мене до мистецької, вартісної та корисної справи», – додає Андрій Куликов.
За словами музикантів «Теорії Простору», сингл «Десь надходила весна» – це найсимволічніша їхня пісня, із глибокою поезією в ліриці. Поезією, вбитою політикою. Спочатку радянським режимом, а тепер іронічним сприйняттям поета через «Трактор в полі дир-дир-дир» та «Краще з’їсти кирпичину, ніж учить Павла Тичину».