Рано чи пізно, але це обов’язково мало статися – романтики з гурту «СКАЙ» відзняли кліп на дуже символічну пісню «Я тебе люблю», з якою брали участь у цьогорічному нацвідборі до Євробачення. Дана пісня вже давно встигла припасти до душі та оселитися у плей-листах українських меломанів, а за допомогою супровідного відеоряду музиканти тільки підкреслили та посили її головний меседж, що полягає у заклику частіше казати про свої почуття близьким людям.
За словами учасників «СКАЙ», абсолютно не важливо, про яку саме любов іде мова – це може бути як пристрасть між хлопцем і дівчиною, так і чиста любов до Бога, або ж дитяча прив’язаність до улюбленої іграшки. Музиканти зазначають, що будь-яка любов є справжньою, є беззаперечною основою всього земного, теплим і щирим розрадником людської душі. При чому вік людини тут не відіграє фундаментальної ролі, адже, на щастя, перше кохання може трапитись як у юнацтві, так і перевернути світогляд чи не у пенсійному віці. І в цьому також полягає її особливість та важливість.
В основу свіжого відео покладено сім різних життєвих історій, із кардинально різними за типажем головними героями, їхніми життєвими ситуаціями та супровідними емоціями. Поєднуючим елементом кожної з цих розповідей, виступила, звісно, любов.
«До створення кліпу «Я тебе люблю» доклала руку неймовірна кількість професіоналів, за що я кожному з них висловлюю щиру подяку, особливо режисеру Віктору Скуратовському. Прості слова «Я тебе люблю» – це якийсь різновид магії, вони здатні змінити абсолютно все у житті. Любов є, вона жива, вона завжди існує! Особисто я, а також уся команда «СКАЙ» бажаємо усім частіше промовляти і чути у відповідь ці слова!» – пише у Facebook незмінний лідер гурту Олег Собчук.
Додамо, що учасники «СКАЙ», окрім пісень та кліпів, встигають приділяти ретельну увагу своїм концертним та відео образам, ще одним підтвердженням чого стала нещодавно оголошена співпраця колективу із брендом сонцезахисних окулярів Ray-Ban. Цікаво, чи побачимо ми ці модні аксесуари вже у наступному кліпі популярної команди?