Макс Пташник – яскравий представник нової школи україномовної сцени, сонграйтер, аранжувальник, мультиінструменталіст та саунд-продюсер. Ми вже згадували на сторінках «Нотаток» про деякі його роботи, але новий міні-альбом «Буденна пересічна драма», за словами автора, це перша спроба створити по-справжньому концептуальний реліз. Зокрема, його головна ідея виникла з реального життя музиканта – в ЕР йдеться про тривалі романтичні стосунки, які з певних причин таки закінчилися. Власне, саме у той день, коли стосунки розвалюються, розпочинається історія, переказана слухачам у міньйоні «БПД».
«Мушу визнати, що досить важко говорити про романтичну лірику, яку ти сам зробив, коли вона для тебе вже не актуальна. Я передав відчуття, які переживав у той період часу і якщо зараз залишилися ще якісь відголоски тих подій/відчуттів, то це всього лише відголоски. У поетичних колах романтична лірика не надто цінується, та й взагалі, зараз важко дивитись на це самому. Бо це своєрідний прояв слабкості, прояв чесності. У цілому я радий, що доробив цей альбом та що він вийшов саме таким як є, бо я не хотів накладати якихось фільтрів. Просто показати те, що відчував таким як є, від самого початку: від розбитості і розламаності до моменту, коли починаєш задавати якісь питання та йти вперед, та до усвідомлення того, що, бути щасливим – це виклик. Щастя не залежить від місць чи людей», – розповів «Нотаткам» про свіжий міні-альбом «Буденна пересічна драма» Макс Пташник.
Він також зазначив, що ЕР фактично репрезентує його музично станом на півроку тому, а зараз вже ведеться робота над майбутнім повноформатним альбомом, де Макс більше експериментує з хіп-хопом та соулом.