Орест Лютий повертається після дворічної творчої паузи з новою роботою «Котлети з онука», що отримала позначку вікового цензору «18+»! Новинка характеризується чорною соціальною сатирою та виглядає як перевернута історія Достоєвського в реаліях постмайданівської України. І все це під оновлений акомпанемент сучасної мінімалістичної електроніки.
Цікаво, що у пісні згадується інший скандальний музичний проект «Хамерман Знищує Віруси», який обожнює автор, як і «всі освічені, інтелігентні, культурно підковані люди з широким світоглядом та гарними манерами».
За словами митця, така тривала перерва у його діяльності мала під собою певне підґрунтя. «Для мене 6-7 років – це природній цикл будь-якого мистецького проекту: від задуму до втілення, набору висоти, плавного паріння (насолоди плодами рук своїх) і до подальшого пікірування вниз. Головне у нижній фазі знову спробувати осідлати висхідну хвилю. А часом неможливо без повного переформатування проекту, пошуку нових творчих сенсів, фарб, інструментів втілення, переосмислення методів роботи. Так сталося і цього разу. На це знадобилося рівно 2 роки», – розповів «Нотаткам» Антін Мухарський, творець образу Ореста Лютого.
«Перший кліп і композиція «Котлети з онука» знакові для усього проекту. Новий електронний саунд, тексти з елементами чорного гумору, хоррору, неприкритого соціального сарказму та іронії – все це оновлений Орест Лютий, який змінив баварський капелюх на пілотку американських ВПС, а імідж епатажного затятого українізатора на більш поміркований образ філософа часів апокаліптисного кітчу», – додав він.
Зауважимо, що «Котлети з онука» потраплять до майбутнього повноформатного лонг-плею професора антропології під назвою «Гібридні війни», задля максимально якісного та швидкого видання якого Орест Лютий оголосив компанію зі збору коштів. Деталі за посиланням.