Дроп другого відео гурту Kalush на легендарному американському хіп-хоп лейблі Def Jam: ЗСЖ-маніфест у стилі «Божевільного Макса».
«Ти гониш» – ці слова потрібно буквально кричати в обличчя своїм друзям і близьким, які стали на неправильний шлях. «Ми руйнуємо себе своїми звичками і нездоровим способом життя. У цьому треці я хочу розповісти про те, куди нас може привести те саме «за компанію», – каже Олег Псюк aka Псючий Син, лід-МС нового українського проекту Kalush з однойменного провінційного містечка в Івано-Франківській області.
Це вже друга робота молодого реп-тріо, до якого входить Псючий Син, загадковий персонаж Килиммен і мультінструменталіст Ігор Діденчук, чиї партії на народних інструментах додають музиці Kalush етно-колориту. Дебютний кліп «Не Марина», що вийшов місяць тому, активно підтримала в своєму Instagram Alyona Alyona. Судячи з усього, за спиною Kalush стоїть та сама команда, що рік тому запускала на орбіту її проект.
Далі більше! Вже з другого синглу Kalush звернули на себе увагу легендарного хіп-хоп лейблу Def Jam, заснованого ще в середині 80-х саунд-продюсером Ріком Рубіном і Расселом Сіммонсом з групи Run DMC. Здається, це перший випадок в історії українського (ймовірно, і російського) хіп-хопу, коли локальний артист підписав контракт з лейблом масштабу Def Jam.
Ні самі хлопці, ні команда Kalush поки не коментують сенсаційну угоду, але з радістю діляться подробицями про зйомки нового відео. Режисер Антон Шинкаренко каже, що хлопці з Kalush самі виконували всі трюки з вогнеметом, з Kalush-мобілем в стилі кіберпанк, і самі ж стрибали з парашутом. Режисер зізнається, що любить до кінця тримати інтригу своїх робіт, бо соціальний підтекст кліпу не очевидний аж до останньої сцени. Щодо скульптури, яка знаходиться в центрі сюжету відео, то всі зображені на ній татуювання зовсім не випадкові. «Цікаво, хто першим відгадає всі відсилання?» – інтригуюче коментує Антон.