Катя Гапочка і ко, спільно із режисером Юлією Рублевською, візуалізували одну зі своїх останніх композицій під назвою «Монета». Згаданий трек увійшов до крайнього студійного макси-синглу «Лілії», який побачив світ декілька місяців тому.
Варто відмітити, що нове відео гурту «Гапочка» вийшло достатньо провокативним, при чому не з точки зору строкатості кадру, а з точки зору загальної експозиції міні-стрічки. У кадрі ж навпаки, панує атмосфера гармонії та ніжності, чуттєвості та спокою. Головна провокативність роботи – це три дівчини, які торкаються, пестять одна одну, а наприкінці кліпу б’ють алегоричні тарілки. Здавалося б нічого «кримінального», але ці пестощі подано глядачу, так би мовити, у «максимальному фокусі», що може для багатьох перекрити бачення усіх інших ідей режисера та знімальної групи.
Подібна робота, зазвичай, викликає жваве обговорення у мережі, і «Монета» у цьому сенсі не стала виключенням. На рівні із позитивними відгуками, на очі потрапляли коментарі про відсутність у роботі сюжету як такого, про пропаганду виконавцем одностатевого кохання, про очікування істотно іншого продукту від «Гапочки», тощо. Тут, перш за все варто робити примітку щодо попередніх робіт виконавиці, зокрема кліпів. Переглянувши попередні ролики «Гапочки», можна легко зрозуміти, що всі вони у тому чи іншому ступені, але побудовані в основному на атмосфері, а не якомусь кінематографічному сценарії. При чому ці роботи – творіння різних режисерів, що наштовхує на думки про обраний вектор зйомок особисто співачкою. Ну а пропаганда – це поняття достатньо абстрактне і там, де одна людина може побачити популяризацію будь-якого явища, інша може помітити майже полярні речі, тож цей аспект залишимо у повній мірі на розсуд глядачів.
«У кліпі на пісню «Монета» ще відвертіше розкривається прагнення краси та пошуку себе у ній, бажання стають ще гострішими. На вас очікують запах та смак любові, а також характерний настрій легкої втечі від реальності. Дякую Юлії Рублевській, дякую прекрасним моделям, дякую усій команді, та всім хто так чи інакше вплинув на реалізацію цього творіння», – прокоментувала прем’єру у соціальних мережах Катя Гапочка.