Якщо хтось з українського королівства ще не переглянув новий кліп «Голий Король» від хлопців з «Бумбокс», можете зробити це за наступним посиланням, а потім одразу ж повертайтесь до цієї публікації та мерщій знайомитись із його другою версією. Цікаво, що перша версія «Короля» (підпільна назва «На килимах»), за словами продюсера гурту Олексія Согомонова, це лише перша символічна ластівка перед релізом цілого концертного фільму, тому на новому міні-альбомі, який от-от має надійти у продаж (орієнтовно – кінець серпня), новинки від «Бумбокс» аж ніяк не закінчаться.
Отже, маємо другий кліп за один день – наступна версія ролику «Голий Король» є козирем у рукаві Олексія, який заключив дружнє парі з лідером команди Андрієм Хливнюком стосовно того, яка з двох сьогоднішніх відеоновинок у фіналі набере більше переглядів. Кодова назва другого кліпу – «Сором у музеї», а його ідейним натхненником виступив саме продюсер «Бумбокс». Режисером обидвох варіацій «Голого Короля» став Денис Дужник (він також працював над багатосерійним документальним фільмом про гастролі команди в Німеччині).
Головними героями «музейно-соромітницького» «Голого Короля» стали представники білоруського Free Theatre, а також випадкові кияни та гості міста. Що ж саме очікує на глядачів, автори ролику лаконічно описали в його анотації: «Бешкет у Художньому Музеї, об’їдання нічого не розуміючих гостей країни на вулиці Хрещатик, запекла бійка із куркою-гриль, наряди зі секс-шопу, та станція метро «Золоті ворота», що перетворилася на справжню тронну залу».
«Кліп з Belarus Free Theatre мене дуже радує. Ми спільно з ними вже декілька років експериментуємо (мова про виставу Burning Doors, із саундтреками від «ББ», – прим.). Часом ці експерименти практично на межі фолу, але чому б і ні? Щиро вдячний усій «Бумбокс-Family», BFT і всім тим, хто взяв участь в обох наших проектах», – підсумував Андрій Хливнюк.