«Світ потребує краси»: alyona alyona випускає новий кліп, в якому виступає проти нав’язаних стереотипів.
Кожного дня соціальні мережі, глянці, ЗМІ та реклама транслюють нам образ «ідеальної» жінки. Через це ми забуваємо, що стандарти краси — умовність, яка не має нічого спільного з реальністю. За дослідженням Dove, близько 70% жінок не знаходять нічого спільного між собою і тими зображеннями, які вони бачать в медіа.
Вже протягом кількох років реп-виконавиця alyona alyona акцентує увагу на проблемі нав’язаних медіапростором ідеалів зовнішності. Темі прийняття себе були присвячені рекламні кампанії та треки, а тепер і новий відеоролик під назвою «Світ потребує краси». У відеороботі знялися звичайні дівчата, кожна з яких красива по-своєму, у будь-якому вигляді та віці.
Реперка підтримала проект бренду Dove, який проходить під хештегом #ПокажітьНас (#ShowUs). Dove разом з alyona alyona закликають боротися за різноманітність жіночої краси, за реальні невідретушовані образи та за те, щоб медіа не вирішували за нас, що красиво, а що ні.
«Жінки прекрасні. В будь-якому віці, в будь-якому тілі, будь-якого зросту, з будь-яким кольором шкіри чи очей, з волоссям чи без, з формами чи без… Жінки сильні і вольові, відчувають серцем і роблять так багато добра. Жінки різні.
Я хочу бачити різних жінок скрізь. На вулицях, на обкладинках різних видань, на телебаченні, в соцмережах, в рекламі, на різних посадах. Я хочу, щоб вони проявляли себе і не боялися бути собою в своєму тілі. Адже любов до себе жінка транслює через свою діяльність для всіх оточуючих, для всього світу. А світ в свою чергу потребує краси. Справжньої.
Я хочу бачити справжню красу. Разом з брендом Dove ми закликаємо всі медіа показувати тіла людей такими, якими вони є. Хочу, щоб нас бачили. Покажіть нас!», — говорить Альона.
Кліп спродюсував Стас Смирнов. Знімальний процес він контролював віддалено, оскільки захворів COVID-19.
«Кожен проект — випробування і вихід із зони комфорту. У нас була дуже класна команда і ніщо не віщувало біди, але під час підготовки до зйомки я зліг з COVID-19. Через це весь період підготовки і саму зйомку довелося проводити з дому. Але в цьому були плюси, зокрема мені не потрібно було витрачати так багато часу на пересування по місту. У мене також була команда, якій я міг довіряти — це найцінніше, — говорить Станіслав. — Це був класний проект з хорошим артистом, красивим треком і прекрасними людьми в кадрі. Альона порушила важливу проблему, і я радий, що у нас вийшло зробити те, що точно привертатиме увагу».