Сьогодні, в День Незалежності України, відбувся реліз нового міні-альбому співака та музиканта Сергія Бабкіна. Тринадцята в дискографії артиста платівка отримала назву “Далі ми самі” та складається з семи композицій та чотирьох віршів. Усі пісні, що увійшли до нього, були створені та записані Бабкіним після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. У EP відображені страждання, злість, єдність і рішучість до перемоги, які відчуває український народ протягом півроку війни. Роялті, які артист отримає від стрімінгу міні-альбому, передаватимуться волонтерським організаціям, які опікуються в першу чергу мешканцями та ТРО його рідного Харкова.
Запис міні-альбому проходив в мюнхенській Mastermix Studio, відомою співпрацею з такими світовими зірками, як Madonna, Depeche Mode, Eros Ramazzotti, Boney M та інші, а зведення та мастерінг – у провідній українській студії 211.
Особливо місце в міні-альбомі займає композиція “Заповіт” – адаптація найвідомішого вірша Тараса Шевченка, музичною основою якої стала легендарна композиція Боба Марлі No Woman No Cry. Духом Кобзаря просякнута вся платівка, починаючи з обкладинки, що є алюзією на класичний портрет Тараса Григоровича, і закінчуючи поетичними вставками між піснями.
Назву EP подарувала пісня “Далі Ми Самі”, яка була написана та записана в перші тижні війни в Дніпрі, куди Сергій евакуював свою родину з рідного Харкова.
Сергій Бабкін:
“Коли у квітні ми видали сингл “Далі ми самі”, я дуже сподівався, що це стане єдиною композицією, написаною мною під час війни. Але війна продовжується і донині… Всі ці місяці мої думки складалися у рими, з’являлися мелодії і народжувались нові пісні. Доля звела мене з талановитими музикантами, за допомогою яких мені вдалося втілити свої ідеї в життя. Це, в першу чергу, Євген Базіян, який не тільки став саундпродюсером міні-альбому, але і заграв на віолончелі, контрабасі та скрипці. Євген зібрав неймовірну команду, зокрема запросив на запис чудового цимбаліста зі Львова та диво-барабанщика з Відня. Також ми неймовірно вдячні хлопцям з мюнхенської студії Mastermix, які не лише безкоштовно надали нам приміщення та обладнання, але й самі працювали безкоштовно у свої вихідні дні. Все це дуже надихало, тож майже всі пісні були записані з першого дублю, тут і зараз, практично наживо. Я сподіваюсь, що у слухачів під час прослуховування виникне відчуття, ніби вони слухають це на концерті, і отримують всі ті емоції, які відчуваєш лише на живих виступах”.