LINDEMANN – Knebel
Закордонна музика

LINDEMANN – Knebel (Кліп)

Варто одразу ж відзначити, що в офіційна версія кліпу Knebel проекту Lindemann, яка доступна на платформі YouTube з 1 листопада, є не зовсім повною, тому що протягом кліпу кілька разів з’являється табличка censored і глядач може тільки здогадуватися, що ж там відбувається. Нижче ви можете переглянути версію кліпу без цензури (обережно, 18+).

Режисер нового відео Knebel – німець Зоран Біхак (Zoran Bihac), який неодноразово працював з Rammstein і Lindemann. До речі, це вже третій візуалізований сингл (після Steh Auf та Ich Weiß Es Nicht), який випустили на своєму офіційному каналі музиканти. Реліз всього альбому F & M (абревіатура «Frau und Mann» / «Жінка і чоловік») очікується 22 листопада.

Відеокліп знімали в Естонії, на околицях кар’єру Руммі (Rummu), що знаходиться поблизу Талліна. У Руммі дійсно дуже красиві природні об’єкти, на території яких, однак, також розташовані бараки і зони для ув’язнених, оскільки саме засуджені раніше добували тут вапняк-мармур. Звідси і друга назва «Підводна в’язниця Руммі».

Вже на сьогоднішній день в Інтернеті існує велика кількість версій, інтерпретацій і розборів пісні і кліпу Knebel. Деякі бачать в якості його основного сенсу протистояння природи і людини, хтось бачить руйнування особистості, хтось слабкість людини від її фізичних потреб, ну а ми схиляємося до того, що в черговий роботі Lindemann піднімається питання відносин між чоловіком і жінкою, адже не просто так весь альбом присвячений цій темі і носить назву F & M.

LINDEMANN - Knebel (без цензури)

Як стає зрозуміло при повторному перегляді кліпу, він починається з кінця: на екрані зимовий пейзаж, сніг і морок. Поступово в кадрі наближається напівзруйнована будівля, а в ній самотній і приголомшений Ліндеманн на ланцюгу. Дуже схожа картинка присутня і у фінальній сцені. Одна з можливих інтерпретацій такого прийому: циклічність всього, що відбувається, все повториться за таким же сценарієм знову. А по якому саме, Тілль ділиться з нами далі.

Головний герой кліпу постає перед нами один, в ошатному костюмі і по коліно у воді. Він абсолютно спокійно там ходить, плюскається і дуріє, наспівуючи при цьому, що любить пальми, небо, повні склянки, а ще місяць, «коли він холодний і круглий». Можливо, так передається алюзія вислову «вовк-одинак» / «der einsame Wolf», адже саме вовки виють на місяць і, можна припустити, що Ліндеманну на початку комфортно в ролі холостого чоловіка.

Ще в момент, коли пан Lindemann спокійно співає під мелодію гітари, з’являється дивна сцена, де він торкається свого паху. Навіть не дивлячись на примітивність цієї дії, навіть її можна інтерпретувати. Так-так. І тут, швидше за все, таїться сенс, що яким би невимушеним і комфортним не було життя холостого чоловіка, у нього є певні фізичні потреби, від яких він нерідко виявляється залежним.

Далі йде дуже цікава сцена: Тілль і Петер ведуть за собою дівчину на ланцюзі. Багато деталей цих кадрів дають нам зрозуміти, що мова йде про минулий час, коли подібні відносини між чоловіком і жінкою були єдиними прийнятними.

LINDEMANN - Knebel (без цензури)

Тут варто розібрати і ключову фразу пісні: «Und ich mag dich mit einem Knebel in dem Mund» (І мені подобаєшся ти з кляпом у роті». Героя Ліндеманна в стосунках все влаштовує тільки за умови, коли дівчина мовчить і не «пиляє» його. Отже, як тільки вона спробувала щось сказати або заперечити – тут же починаються якісь проблеми, непорозуміння і відбувається те, що ми бачимо далі…

В якусь секунду різко змінюється музичний супровід, аранжування стає жорстким, у відео теж відбувається дуже цікавий момент, а саме кардинальна зміна ролей головних героїв кліпу.

Ми бачимо, що дівчина абсолютно вільна і вже вона хапає за ланцюг головного героя, володіє ним. Тут як раз і з’являються сцени, закриті цензурою, але якщо коротко, то в них жінка активно домінує над чоловіком у сексуальному плані.

Фінал кліпу Knebel проекту Lindemann простий і зрозумілий: дівчина кидає під воду колбу з будинком, вона більше не хранителька сімейного вогнища, вона йде і залишає головного героя зовсім одного в зруйнованому будинку. Той явно шкодує про це, дивиться у вікно і кличе її повернутися. І, до речі, знову чіпає свій пах, що, знову ж таки, означає його першочергову фізичну потребу в жінці, адже знову саме це і змушує його спробувати відновити болючі відносини.

LINDEMANN – Knebel (без цензури)

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *