Ми вже розповідали читачам «Нотаток» про відновлення музичної життєдіяльності гурту «Н.Три» («Антре», «Нечто третье» – у різні часові проміжки) під оновленою назвою Entree, та їхній новий міні-альбом «Кома», а наразі пропонуємо познайомитися з його другою англомовною частиною Coma. За словами фронтмена гурту Олексія Шманьова (також знаний як вокаліст Karna), хоча ці дві частини його дітища і є максимально схожими, не беручи, звісно, до уваги мову виконання, певні відмінності вони таки мають.
Entree – Кома (частина 1)
«Спочатку планів писати англомовні пісні я взагалі не мав, але в той же час у мене давно «валялася» the Room in a Love Hotel, яку переклав мій друг Сергій Стахов. І я подумав: чом би й ні, зроблю нове аранжування, танцювальне, таке, щоб Євростайл :) А потім чомусь вирішив спробувати сам перекласти «Кому». І вийшло дуже добре, слова самі з’являлися в голові, і фрази, які мені не подобалися українською, вийшло написати по-новому, так, що потім перекладав назад. А згодом народилася Under Water, вона одразу вже була двомовною. Втім, родзинка тут – це Wake Up, яку я спеціально зробив тільки одною мовою! Коли починав писати текст, навіть не думав, про що він – він писався сам, слова просто існували. Я не такий вже спеціаліст в англійській мові, але я просто звідкись знав ці словосполучення. Але найцікавіше сталося, коли я спробував записати ці пісні», – розповів читачам «Нотаток» засновник Entree.
Він також зазначив, що такий підхід допоміг ніби надати одним і тим самим композиціям подвійне та багато в чому інакше життя. «Так, звичайно, акцент трохи напрягав, я максимально намагався його уникнути, але в цілому все звучало мегакруто! І, що цікаво, зовсім по-іншому, ніж українською! Тобто ту саму пісню цікаво слухати спочатку однією, а потім іншою мовою – це ніби різні пісні, що викликають зовсім інші відчуття. Тож ви маєте зацінити Coma!» – додав Олексій.
Ну і на сам кінець зазначимо, що для того, щоб у майбутньому уникнути таких творчих пауз, які передували релізу обох версій «Коми», вам достатньо придбати новинку за допомогою офіційних медіа-сервісів, підтримавши та вмотивувавши тим самим виконавців.